به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: سارق حرفه‌اي و سابقه‌دار كه قصد سرقت كيف يك زن جوان را داشت با مقاومت اين زن و حضور بموقع مردم دستگير شد و به ده‌ها فقره سرقت اعتراف كرد.
به گزارش «جام‌جم»، چند روز پيش ماموران گشت كلانتري 131 شهرري هنگام گشتزني در خيابان شهيد غيوري متوجه درگيري سرنشين يك دستگاه موتورسيكلت با تعدادي از شهروندان و يك زن شدند، اما راننده موتور با ديدن ماموران قصد فرار داشت كه دستگير و به كلانتري انتقال يافت.

با دستگيري سرنشين موتورسيكلت به نام صابر 24 ساله، زن جواني كه با وي درگير شده بود، به ماموران گفت: سرنشين موتورسكيلت قصد سرقت كيفم را داشت كه با مقاومت من، يكباره كنترل موتورسيكلت را از دست داد. در اين هنگام تعدادي از اهالي محل به كمك من آمده و مانع فرار سارق شدند.

با تشكيل پرونده مقدماتي و به دستور حسيني، بازپرس شعبه دوم دادسراي عمومي و انقلاب دادسراي شهرري متهم براي تحقيقات و بررسي سوابق در اختيار پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

كارآگاهان پايگاه نهم به محض مشاهده متهم، او را به عنوان يكي از مجرمان سابقه‌دار كه پيش از اين سال 89 به اتهام زورگيري دستگير شده بود، شناسايي كردند.

به اين ترتيب متهم زبان به اعتراف گشود و به ده‌ها فقره كيف‌قاپي از زنان به شيوه گردنبند قاپي اعتراف كرد.

باتوجه به اعتراف صريح متهم به ده‌ها فقره سرقت و كيف‌قاپي در سطح مناطق شهرري و دولت‌آباد، كارآگاهان پايگاه نهم با بررسي سرقت‌هاي مشابه موفق به شناسايي تعدادي از مالباختگاني شدند كه كيفشان توسط متهم سرقت شده بود.

زن جواني با حضور در پايگاه نهم پس از شناسايي متهم به كارآگاهان گفت: 26 اسفند در خيابان دهخدا، پياده در حال حركت به سمت خانه بودم كه ناگهان متهم با يك دستگاه موتورسيكلت سبز به من نزديك شد و در يك لحظه كيف‌دستي‌ام را سرقت كرد.

زن ديگري نيز پس از شناسايي متهم، با اشاره به اين كه در زمان سرقت از سوي وي مورد حمله و تهديد قرار گرفته است، عنوان كرد: 11 اسفند در كوچه پرهيزگار قصد برداشتن وسايل از داخل خودرو را داشتم كه ناگهان سرنشين يك دستگاه موتورسيكلت به سوي من حمله‌ور شد و كيف حاوي 500 هزار تومان وجه نقد و مدارك شناسايي‌ام را سرقت كرد.

سرهنگ كارآگاه مرتضي رستمي، رييس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ در اين ارتباط گفت: با توجه به اعترافات صريح متهم و شناسايي تعدادي از مالباختگان، مناطقي از محل‌هاي ارتكاب سرقت در دولت آباد، صفائيه، خيابان غيوري، خيابان شهيد سرگرد محمدي و جوانمرد قصاب شناسايي شده است كه با حضور ده‌ها مالباخته در پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ و شناسايي متهم مشخص شد وي در سرقت كيف و لوازم همراه زنان، خودش سرقت‌ها را مرتكب شده و همدستي نداشته است.

در حال حاضر تحقيقات براي شناسايي ديگر مالباختگان و جرايم ارتكابي متهم در دستور كار كارآگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.



[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:0 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید